UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Tier 4 Final / Stage IV - maszyna wyposażona w filtr DPF oraz układ SCR(AdBlue)

Silniki Volvo posiadają system oczyszczania spalin wyposażony w filtr DPF oraz SCR(AdBlue), których pracę nadzoruje moduł ACM(Aftertreatment Control Module). Emulator symuluje pracę w pełni sprawnego układu filtra cząstek stałych (DPF), układu SCR(AdBlue) oraz modułu ACM .
Po podłączeniu emulatora należy zdemontować filtr cząstek stałych lub usunąć jego wkład z oryginalnej obudowy katalizatoraSilnik odzyskuje moc i nie sygnalizuje awarii układu wydechowego.

Posiadamy rozwiązanie do wszystkich ładowarek marki Volvo Final Tier 4 / StageIV
Posiadamy rozwiązania do ładowarek kołowych VOLVO L350H, L250H, L220H ,L180H, L150H, L120H, L110H, L90H, L70H, L60H, L50H, L45H, L25H, L20H, L35H, L30H
Ładowarki Volvo wyposażone są w silniki Volvo: D4, D6, D8, D11, D13 lub D16 

Interim Tier 4 / Stage IIIB - maszyna wyposażona tylko w filtr DPF

Jednym z naszych flagowych produktów jest emulator filtra DPF do ładowarek kołowych L120G, L150G, L180G i L220G. Usuwanie filtra cząstek stałych w ładowarkach Volvo jest w pełni bezpieczne, bez potrzeby ingerencji w sterownik silnika. Naprawa może zostać wykonana w miejscu pracy maszyny bez konieczności długich i kosztownych przestojów  w pracy.

Ładowarki kołowe marki Volvo L180 to jedne z najpopularniejszych ładowarek w europie. Ładowarki posiadają silniki VOLVO o spełniające wymogi normy Stage IIIb \ Tier 4i Pojazdy wyposażone są w w chłodzony układ recylkulacji spalin oraz aktywnie regenerowany filtr DPF, w który wbudowany został katalizator utleniający i palnik dopalający.

Posiadamy rozwiązania do ładowarek kołowych VOLVO L350, L250, L220 ,L180, L150, L120, L110, L90, L70, L60, L50, L45, L25, L20, L35, L30